Falskhetens spel

Hur kan man säga en sak rakt upp i ansiktet på en människa och hitta på en massa ursäkter för att sedan gå och göra något heeeeeeeeeeelt tvärtom.
"nej men anledningen till att jag inte gjorde så var för det dök upp! :)"
okej ursäkten är godtagen.. för 10.000000000 gången.
nu sätter jag PUNKT för de!
jag har redan sagt vad jag tycker och tänker!
som jag sa, anledningen till att jag skratta när jag förklarar situationen är för att jag inte är arg, utan FETT besviken.
Om du/ni vet hur det känns att känna sig sviken och lämnad.. GÖR INTE SÅ DÅ!  tro mig det är inte svårt att låta bli!


Kommentarer
Postat av: Erica

nu finns denna bild avritad i min blogg :) tur det finns fina bilder jag kan rita av, fantasin och inspirationen här hemma börjar ta slut ;P

2009-02-18 @ 20:26:55
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback